☠کابوس ☠

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


leyla157

leyla157

http://leyla157.loxblog.com

☠کابوس ☠

جنون تاریک

☠کابوس ☠

به وبلاگ من خوش آمدید

☠کابوس ☠

جنون تاریک

جنون تاریک

ناتوان و خسته میخزم

درحال فرار از تاریکی واز ضربان سرد قلبم..                                            

ناگهان در اغوش مرگ می افتم..

این خاکستر های زندگی من است 

که با شکنجه های تو سوخت و نابود شد

    در اغوش مرگ

 



نظرات شما عزیزان:

Unknown
ساعت14:38---10 مرداد 1394
سلام.... تاریکی.... ههه. 4 ساله که به خواطر همین چیزا دیگه خودم نیستم.. حرفات تو پست هارو دوست دارم ادامه بده... فقط میخواستم بدونم عادی هسی؟ نپرس منظور اگه نباشی میفهمی
چی گفتم
پاسخ:خوب از اعتقارات که نه عادی نه غیر عادیم منم واسه خودم یه اعتقاداتی دارم که برام خیلی مهمه طرز فکر کرده که تفاوت ایجاد میکنه


ایهام
ساعت7:06---21 خرداد 1394
دلنوشت از خودتون بود؟
خیلی زیبا بود در کل!!!
پاسخ:اره مرسی


يه اشنا
ساعت10:11---19 خرداد 1394
مطمئني من ثواب كردم يا تو كه خدا من بهت داده
پاسخ:اوووووووووهووووووو


يه اشنا
ساعت19:37---16 خرداد 1394
خدا شفات بده يه پوليم به من بده
پاسخ:خخخخخخخخ درد نمدونم تو چه ثوابی کردی که خدا منو بهت داده والا خیلی خوش شانسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 16 خرداد 1394برچسب:جنون,تاریک,اغوش,مرگ,;ساعت18:49;توسط ; | |